10 mayo 2009

this must be love

Ja s'acaba el finde que com sempre passa volant...he aprofitat per scrapejar bastant però tinc moltes coses començades i cap acabada...us ensenyo una de les meves primeres creacions de fa un temps...la idea la va sortir d'una postal que paper trufflez va penjar gratuïtament al seu blog...el resultat va ser aquest...


Ya se termina el finde que como siempre passa volando...he aprovechado para scrapear bastante pero tengo muchas cosas empezadas sin terminar...os enseño una de mis primeras creacions de hace tiempo... la idea surgió de una postal que paper trufflez colgó gratuitmanete en su blog...el resultado es este....









3 comentarios:

Marianela dijo...

Genial, y las fotos son muy originales!

Eva dijo...

;) esta genial!!!!
Yo tambien quiero tiempo para scrapear.. ayyy ;)

NANI dijo...

Creo que voy a pedir derechos de imagen en breve... jijiji

Sort amb el blog!!